Geplaatst: Za Mrt 13, 2010 12:13 am Onderwerp: Is een BB een goede keuze voor mij?
Tot nu toe heb ik altijd een gewone gsm gehad. Omdat ik wel wat extra functionaliteit en planning kan gebruiken, overweeg ik een Blackberry Curve 8520 te kopen.(Eventueel een 8900 Curve maar die kost veel meer en afgezien van de extra toeters en bellen die ik niet nodig heb weet ik niet wat daar beter aan is).
Wat zijn de vereisten voor mijn nieuwe gsm?:
Batterij moet het tijdje kunnen trekken.
Er moet een agenda(liefst ook takenfunctie) opzitten die goed te synchroniseren valt met een agenda op mijn computer, momenteel gebruik ik Lightning in THunderbird maar eventueel wil ik wel naar ander programma overstappen.
Er moet een browser op zitten om via WIFI even wat te kunnen opzoeken indien nodig.
Graag zou ik ook mails kunnen lezen. Hiervoor heb ik echter een abonnement nodig heb ik al ergens gelezen. Ik wil echter geen abonnement betalen. Ik wil gewoon mail kunnen lezen als ik ergens wifi heb. Blijkbaar kan dit via een applicatietje('logicmail') wel opgelost worden.
Ik zoek een no-nonsense toestel dat betrouwbaar(zowel hardware als software) en stevig is. Camera ed gebruik ik allemaal niet.
Is een Blackberry (en specifiek de 8520) dan een goede keuze? Of zijn er betere alternatieven?