Geplaatst: Ma Jun 28, 2010 11:58 am Onderwerp: diverse vragen over mijn nieuw toestel bb bold 9700
Beste BB-fans,
Ik ben nog absoluut geen fan van mijn BB immers na het installeren van mijn email account via kpn mobile krijg ik geen mails meer binnen op mijn telfortserver. Ik weet me geen raad en iedereen stuurt mij van kast naar muur. Wie kan mij helpen
Vraag 2 :
Ik wil graag een gratis navigatiesysteem hebben dat niet continue verbinding maakt met internet. Ik wil als ik een weekje in Spanje zit en de weg zoek niet een extra rekening krijgen voor dit gemak. Ik las al iets over we-travel maar ik weet niet hoe ik dit moet installeren op mijn BB. Ik ben nou eenmaal helaas geen wizkid maar wil mijn BB vooral zakelijk gebruiken.
Vraag 3 ;
Ik zag bij een collega ondernemer dat hij de eerste berichten en agendapunten binnenkreeg op zijn hoofdscherm en dat hij alle mappen met de scrollcursor in het hoofdscherm kon doorscrullen ( veel handiger dan continue op de menuknop drukkne, bovendien handig om iets te bekijen terwijl je belt ) en hij duwde bij de agendaapplicatie op de w om zijn weekagenda te openen en op de m om zijn maandagenda te openen.
Dit lijkt mij een prachtige applicatie en veel belangrijhkerdan al die gadgetapplicaties.
Wie kan mij hierbij helpen.
Groetjes,
Ron Steijns
www.tutontour.nl _________________ eigenaar van black berry bold 9700
Geplaatst: Ma Jul 05, 2010 11:04 pm Onderwerp: we-travel
Graag zou ik hulp willen hebben om we-travel te installeren.Je kunt me ook rechtstreeks mailen of bellen.
r.steijns@telfort.nl of 0642965326
Groetjes,
Ron Steijns _________________ eigenaar van black berry bold 9700
Geplaatst: Ma Jul 05, 2010 11:07 pm Onderwerp: tevreden met mijn BB
Sorry voor het eerste bericht maar ik ben inmiddels erg tevreden met mijn BB bold, alleen de gratis navigatie we-travel installeren via mijn desktop manager, hoe doe ik dat ?
Groetjes,
Ron Steijns _________________ eigenaar van black berry bold 9700